ניצן יוצר - יו"ר האגודה
עובד בתחום התחבורה מאז שנת 1993. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב, תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני מאוניברסיטת הארווארד/בי"ס קנדי לממשל במינהל ציבורי.
ככלכלן ראשי ומנהל הכספים של חברת "כביש חוצה ישראל" ריכז את הטיפול בהיבטים המסחריים, המשפטיים והטכניים של מערכת האגרה, המימון והתפעול של כביש 6. במסגרת זו נוצרו הסכם ה-BOT ומערכת האגרה הראשונים בישראל.
כראש "מנהלת נתיבים מהירים" יזם, תכנן וניהל את פרויקט ה"נתיב המהיר" על כביש 1 עד לפתיחתו לשירות הציבור. כמו-כן יזם, תכנן וניהל את תכנון מערכת הנתיבים המהירים במטרופולין תל-אביב עד הוצאת הפרויקט למכרז.
יזם, תכנן וניהל את פרויקט "נעים לירוק" בין השנים 2010 - 2017.
דן רדר - מזכיר האגודה

רוני טווינה - גזבר האגודה

עבר בעבר במכון הישראלי לתכנון ומחקר תחבורה, והחל משנת 2004 מועסק ב- MTP – מערכות תחבורה בע"מ.
פרופ' אראל אבינרי

חוקר את ההשפעות על התנהגויות תחבורה, כיצד לחזות התנהגות, וכיצד לעצב שיטות וכלים לשינוי התנהגות, תוך שימוש במגוון גישות של מחקר, תצפית ומידול. חוקר את רציונאליות מוגבלת בהתנהגויות תחבורה, האפקט של מידע על קבלת החלטות, והאינטראקציות החברתיות שבין משתמשי תחבורה.
שימש כמנהל פרויקטים ויועץ עבור עשרות חברות פרטיות, ארגונים ממשלתיים ועירוניים בתחומי תחבורה, לוגיסטיקה ותפעול. חבר בשתי וועדות של ה- Transportation Research Board האמריקאי: Travel Behavior and Value ו- Artificial Intelligence. מזכיר לשעבר של ארגון הגג של האוניברסיטאות בבריטניה ובאירלנד בנושאי תחבורה (UTSG). חבר במספר ארגונים בינלאומיים, ביניהם IATBR ,IEEE-ITS, EWGT NECTAR.
סמי אדרי

פרופ' שלמה בכור

בעל תואר דוקטור מהטכניון, וניסיון עשיר בפרויקטים של תכנון תחבורה בארץ ובארה"ב.
תחום התמחותו הוא במודלים של ביקוש לתחבורה, רשתות תחבורה ובחירת מסלולי נסיעה.
חוקר ראשי במחקרים שונים עבור משרד המדע, משרד התחבורה, הקרן הלאומית למדע והאיחוד האירופי.
פנחס בן שאול

פרופ' הלל בר-גרא
פרופ' חבר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במחלקה להנדסת תעשייה וניהול. כמו כן הוא ראש המרכז לתחבורה חדשנית משולבת של אוניברסיטת בן-גוריון (Center for Integrative Transportation Innovation - CITI). הרקע האקדמי שלו כולל תואר ראשון במתמטיקה פיזיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, ודוקטורט בהנדסה אזרחית עם התמחות בתחבורה מאוניברסיטת אילינוי בשיקאגו. מחקריו בעשרים השנים האחרונות עסקו במערכות תחבורה ובבטיחות בדרכים, תוך שילוב של שיטות כמותיות, ניתוח בסיסי נתונים גדולים, מערכות תבוניות, מחקרים בסימולאטור נהיגה, וניסויי שטח.
פרופ' חבר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במחלקה להנדסת תעשייה וניהול. כמו כן הוא ראש המרכז לתחבורה חדשנית משולבת של אוניברסיטת בן-גוריון (Center for Integrative Transportation Innovation - CITI). הרקע האקדמי שלו כולל תואר ראשון במתמטיקה פיזיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, ודוקטורט בהנדסה אזרחית עם התמחות בתחבורה מאוניברסיטת אילינוי בשיקאגו. מחקריו בעשרים השנים האחרונות עסקו במערכות תחבורה ובבטיחות בדרכים, תוך שילוב של שיטות כמותיות, ניתוח בסיסי נתונים גדולים, מערכות תבוניות, מחקרים בסימולאטור נהיגה, וניסויי שטח.
יהושע (שוקי) כהן
כלכלן ומתכנן תחבורה, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בתכנון אזורי באוניברסיטת ת"א, לימודים חלקיים לתואר שלישי בתכנון תחבורה בטכניון. בעל נסיון רב שנים בעבודות בעלות אופי יישומי ומחקרי בתחום התחבורה, לרבות השתתפות בעריכת תכניות אב ומיתאר ארציות בתחום התחבורה, באומדני ביקושים ובדיקות כדאיות של פרוייקטים אזוריים וארציים (לרבות ליווי תכנוני וכלכלי של כביש 6 משלבי תכנונו), במחקר של היבטים שונים בביקוש לנסיעות ועוד. עמד בראש צוות הפיתוח של המודל הארצי לביקוש לנסיעות בשנים 2005-2009, וממשיך בכך בעדכון המודל החל מ 2018.
מנהל את חברת מתת-מרכז תכנון תחבורה, וחבר בצוות מת"ל- מינהלת תכנון תחבורתי לישראל.

מנהל את חברת מתת-מרכז תכנון תחבורה, וחבר בצוות מת"ל- מינהלת תכנון תחבורתי לישראל.
יעקב מלכא

שרון משיח
מתכנן תחבורה בחברת גל תכנון וניהול מערכות אורבנית קרוב ל-20 שנה ומשמש כמנהל מקצועי בחברה.
בוגר תואר ראשון בגיאוגרפיה ושני בלימודי סביבה מאוניברסיטת תל אביב.עוסק בקשת רחבה של נושאי תכנון תחבורה ותחבורה ציבורית בפרט. פרויקטים לדוגמה: הכנת מודל הצבות לאופנים, תכנון תחבורה ציבורית ביישובים שונים במטרופולין תל אביב, סימולציה לנתיבי HOV, פיתוח מודל צפון, תכנית אב למסופים, תכנית אב לפרוזדור ירושלים ועוד.
מוטו מאומץ: "הצלחת תחבורה ציבורית תגיע על-ידי התמקדות בתחבורה ציבורית על גלגלים, לשם כך יש לשנות את הנטייה לטובת תח"צ מסילתי".
בוגר תואר ראשון בגיאוגרפיה ושני בלימודי סביבה מאוניברסיטת תל אביב.עוסק בקשת רחבה של נושאי תכנון תחבורה ותחבורה ציבורית בפרט. פרויקטים לדוגמה: הכנת מודל הצבות לאופנים, תכנון תחבורה ציבורית ביישובים שונים במטרופולין תל אביב, סימולציה לנתיבי HOV, פיתוח מודל צפון, תכנית אב למסופים, תכנית אב לפרוזדור ירושלים ועוד.
מוטו מאומץ: "הצלחת תחבורה ציבורית תגיע על-ידי התמקדות בתחבורה ציבורית על גלגלים, לשם כך יש לשנות את הנטייה לטובת תח"צ מסילתי".
דוד קנטורוביץ'

בשנים 2007-2015 שימש כמנהל תחום בכיר תחבורה ציבורית בצוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים. במסגרת תפקיד זה ריכז את תכנון התחבורה הציבורית המשלימה לקווי הרכבת הקלה בירושלים וכן את התכנון השוטף של התחבורה הציבורית במטרופולין ירושלים.
לפני כן שימש כמתכנן תחבורה ציבורית ביחידה לתכנון אסטרטגי באגד וכן כמתכנן תחבורה ציבורית במינהלת תחבורה ציבורית. במסגרת מינהלת התחבורה הציבורית עסק בתכנון תחבורה ציבורית לערים באר שבע, ביתר עילית, מודיעין וישובים נוספים.
שימש כחבר בצוות העבודה לכתיבת הנחיות תכנון תחבורה ציבורית עבור הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
דינה רשף

בשני העשורים האחרונים היתה חברת מערכת "תנועה ותחבורה" וכיום משמשת כעורכת של העיתון.